Helt slut

Publicerad 2013-02-20 16:28:41 i Graviditeten, Vardagen,

Jag är helt slut och det här tär verkligen på mig och min kropp. Jag känner mig konstant tom, mår konstant illa och är trött jämt och ständigt. Ställde mig på vågen idag och jag har gått ner nästan 2,5 kilo sedan inskrivningen hos barnmorskan vecka 12. Visst, hon sa att det var helt okej ifall jag gick ner under graviditeten, men jag hade kanske inte förväntat mig att gå ner på det här sättet....
 
Jag vill bara ha 6:e mars och UL så jag kan se att allt står rätt till där inne och få se vilken filur som döljer sig inuti magen och bråkar så förbaskat. Det är klart att det blir extra jobbigt när man inte ens fått se sin lilla krabat än...
 
Om en stund ska jag steka på lite pytt i panna och hoppas på att få behålla det, och sen väntar bra tv hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela