Godkänd

Publicerad 2013-02-07 20:17:57 i Graviditeten, Vardagen,

Startade dagen med att kräkas upp hela frukosten, och självklart trodde jag att resten av dagen skulle vara förstörd och att jag inte skulle klara av att åka till Söderhamn. Jag satte mig dock på tåget och kom sedan hem halv sex ikväll med ett godkänt bevis och utan någon till spya. Har dock bara fått i mig mackor och nyponsoppa idag, men man kan inte få allt ;)
 
Nu ligger jag och Jon i en varsin soffa och kollar på tv. Är trött som en get så ikväll blir det förmodligen en tidig kväll....som vanligt. Imorgon är det helg = Min Joniponi är LEDIIIIG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela