En påse skit

Publicerad 2013-02-27 15:46:35 i Depp, Graviditeten, Vardagen,

Har både sovit och mått som en påse skit de senaste dagarna. Att gå och lägga sig om kvällarna bidrar bara till ett ännu värre illamående och magsmärtor och att kliva upp om mornarna är bara tungt tungt tungt...Om precis en vecka är det i alla fall dags för ultraljud så det finns ju något att se fram emot åtminstone.
 
Idag har jag haft körlektion och det blir samma visa imorgon också. Idag blir det dock en låååång dag i Ljusdal eftersom jag ska iväg på riskutbildning ikväll på körskolan. Dom gör ju ALLT för att håva in så mycket pengar som möjligt. Jag är glad att jag snart är klar om jag säger så...
 
Nä, nu ska jag snart påbörja middagen och sen är det dags att knata ner....igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela