Blääääh

Publicerad 2013-02-13 16:03:29 i Graviditeten, Vardagen,

Bläääähhh...
Det är fan inte lätt att heta Amanda Skog och vara gravid. Imorse drack jag en mugg med blåbärssoppa till frukost, men det kom såklart upp lika fort i en fruktansvärd färg för övrigt, hahaha. Jag trodde ju att jag skulle klara mig utan kräkningar eftersom de flesta brukar sluta må dåligt i vecka 12. Själv går jag in i vecka 17 på fredag och NU har jag börjat må fruktansvärt. Bara att hoppas på att det ger med sig inom några veckor för att gå så här fram till augusti vore fan inte okej ;)
 
Vet ni annars vad jag har gjort idag? Ja, klart ni vet. PLUGGAT! Det känns det dock bra att plugga så mycket som jag gör eftersom jag verkligen ligger i fas och det känns som att det mesta fastnar. Nu ska jag dock inte säga för mycket utifall jag skulle kugga mig, men det får ju inte ni reda på ändå ;)
 
Just nu inväntar jag Jon som är på väg hem från Sundsvall men det lär ta ett tag innan han är hemma. Blir väl en dusch medans jag väntar och fundera ut någon mat som jag ändå inte får i mig...
 
Nu väntar i alla fall två dagar i Ljusdal med körlektioner, känns som en evighet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela