BLÄÄÄÄÄ

Publicerad 2013-02-18 11:51:26 i Graviditeten, Vardagen,

God morgon!
Har haft en riktig skithelg med en graviditet som bara blir sämre och sämre. Nu kräks jag inte längre bara en gång per dag utan efter varenda jävla måltid. Det spelar liksom ingen roll vad jag äter längre, det kommer upp lika fort ändå. Är så jäkla trött på att hela tiden gå runt med en tom mage. Jag är hungrig men så fort jag äter mår jag illa och det kommer upp igen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta inte kommer att fortsätta de resterande 23 veckorna...
 
Måndag idag igen och Jon stack som vanligt till Sundsvall imorse för att jobba. Jag klev upp vid 11-tiden, drack ett glas blåbärssoppa, och ja, sen kan ni ju själv räkna ut vad jag gjorde. Idag ska jag bara ta det lugnt och framför allt plugga körkortsteori eftersom jag fuskat med det dom senaste dagarna....det är ju för tusan dags snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela