Fjärde advent

Publicerad 2013-12-22 12:54:31 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Fjärde advent...två dagar kvar till julafton....herregud vad tiden går.
 
Idag är det söndag men inte vilken söndag som helst. Jon behöver inte ha ångest över att det är dags för jobb imorgon igen och jag behöver inte ha ångest över att han ska iväg.....för det ska han ju inte, haha. Han kommer vara hemma med oss ända fram till 7 januari och det är uuunderbart :)
 
Just nu ligger mina favoriter och sover och jag sitter bara här och tar det lugnt. Ikväll ska Jon iväg och spela innebandy och imorgon väntar Bingolottos uppesittarkväll, wihooo. Sen är det helt plötsligt julafton - Freyas allra första julafton :) Vi blir hos mormor hela dagen så det blir myspys.
 
Nä, vi får se när vi hörs nästa gång....tjillevippen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela