Det där med sömn

Publicerad 2013-12-18 19:29:54 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hallå!
De senaste nätterna har varit rätt gnälliga. Gnäll, napp, gnäll, napp, gnäll, mat, somna om, gnäll, napp, osv osv osv....Men vad hade jag förväntat mig då? Hon kan ju inte sova bra jämt ;) 
 
Det svåraste om dagarna är att komma upp varje morgon. Ögonen går i kors samtidigt som Freya ligger och sparkar på mig i hopp om att bli påklädd, uppburen och få hitta på något.....typ. Trots sömnbristen man lider av konstant så är det svårt att somna om kvällarna. Det är könstigt det där...
 
Idag har vi varit till Ljusdal en sväng. Jag lämnade Freya hos mormor medans jag åkte iväg och handlade och sedan tog en lunch med Jon. Hon sov hela tiden så allt för kämpigt hade det väl inte varit ;) Hon har sovit jättebra idag så det är ju skönt i alla fall. Skönt när hon sover två längre stunder istället för flera små. Idag har det blivit 2 x 2 timmar typ. Nu är hon lagd för natten.
 
Nu väntar jag på att Jon ska vilja kolla julkalendern med mig och sen blir det Bonde söker fru!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela