Måndag

Publicerad 2013-04-08 16:43:50 i Vardagen,

Hej!
Halv 11 "imorse" tvingade jag mig själv till att inte sluta ögonen igen och somna om. Sedan det blev sommartid har jag ändrat från att varje morgon vakna halv 10 till att nu vakna en timme senare, halv 11. Visst har jag ingenting för mig om dagarna men det känns ändå litegrann som att man sover bort halva dagarna. Låg i alla fall kvar i sängen till efter 11 och spelade lite candy crush samtidigt som bebis knuffade omkring där inne :)
 
Idag har jag egentligen gjort naaada, som vanligt. Jag vaknar, äter frukost, sitter vid datorn, äter lunch, diskar, sitter vid datorn och sedan kommer Jon hem. Det är just det sista jag väntar på just nu, att Jon ska komma hem, men tydligen dröjer det ett tag :(
 
Imorgon ska jag till Ljusdal och det ser ut att bli en mjukglass-träff tillsammans med Ellen och Sofia. PREMIÄÄÄR :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela