Karate-kid

Publicerad 2013-04-17 15:42:22 i Vardagen,

Hej!
Imorse vaknade jag klockan 4 av att bebis tränade karate i magen, haha. Gick upp och kissade innan jag kunde somna om igen. Idag klev jag upp vid 10-tiden och sen kom Jon hem på lunch och med sig hade han mat, och det är ju inte varje dag han åker hem och käkar :)
 
Igår hade jag i alla fall en jäkla tur. Jag tappade ju som sagt bort min förlovningsring i fredags och igår gick jag in på Kick Saloon och frågade om dom hade hittat den, och tro på fan, det hade dom! Var nästan säker på att den inte skulle ligga där men det gjorde den och nu sitter den på mitt finger igen :)
 
Nu har jag precis slängt in en tvätt och ska bara slappa fram tills att Jon slutar. Imorgon och på fredag får det nog bli Ljusdal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela