Helgen

Publicerad 2013-04-15 17:57:21 i Vardagen,

Hej måndag!
I fredags var jag som sagt iväg och åt middag tillsammans med Josefine och Josefine. I lördags tog jag och Jon en kort sväng in till Ljusdal för att bland annat leta förlovningsringen som jag fortfarande inte hittat :( Kvällen blev lugn och vi la oss tidigt. Igår tog vi en promenix innan jag bakade smaskiga blåbärsmuffins och på kvällen blev det premiärgrillning och film :)
 
Idag har Jon varit i Sundsvall och jobbat som vanligt och jag har bara varit hemma. Nu har han i alla fall kommit hem så nu vankas det middag om en stund och ikväll är det äntligen lite bra på tv igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela