Loppi blogbag - Minicare

Publicerad 2015-03-15 11:15:06 i Loppi,

En Loppi blogbag kommer lastat.....med produkter från Aco Minicare.
 
 
Minicare washlotion - En extra mild kroppsrengöring som kan användas både med och utan vatten. Perfekt när man är på språng skulle jag vilja säga och bra att det är en pumpflaska. 
 
Minicare baby oil - En babyolja som passar både i badvattnet eller direkt på huden. Vi använder olja flitigt här hemma så denna kommer gå åt.
 
Minicare kräm - En kräm för extra torr hud vid t.ex. atopisk hud och eksem. Det är extra fet och går snabbt in i huden. Perfekt för både mig och barnen ;)
 
Minicare baby mousse - En mild rengöringsmousse för både hud och hår. Bra när allt finns i ett!
 
Minicare baby zinc cream - Fanns inte med i mitt paket dock, men zinkkräm går alltid åt till röda rumpor och är perfekt att ha med i skötväskan.
 
En suverän blogbag med många bra produkter som kommer användas flitigt här hemma :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela