Längesen

Publicerad 2015-03-17 10:23:46 i Freya 1-2 år, Lucas 0-6 månader, Vardagen,

Vad tyst det är hörreni...
Freya är på dagis och Lucas sover, och Gunnarsbo bjuder inte på annat än tysthet, haha. 
 
Det var längesen jag bloggade "riktigt" nu men jag har i ärlighetens namn inte så mycket att skriva om. Dagarna rullar på, barnen blir äldre och snart är det riktig vår ute och det är UNDERBART. Freya älskar att vara ute och Lucas sover väldigt gott utomhus så det är positivt för alla att vi kan vara ute mer.
 
Idag fyller svärmor år så vi kanske åker dit efter att jag hämtat Freya på dagis och fikar lite. Vi får se, det kanske bara blir en prommis finvädret också...
 
 

Kommentarer

Postat av: ASComic

Publicerad 2022-11-04 08:24:36

Hi Anime animation manga Vectors http://www.google.co.il/search?q=https://aply.365news.store/ Surf eat drink Senegalese drink recipes Breakfast junk food Shipping boxes crushproofCooking class organization Wise box review Random slow internet Prime entertainment ltdPasta captions Microsoft expression newsletter Everett food trucks Egg cooker benefits. Strathaven hotel menu Chicken alfredocrock pot Minecraft breakfast Baked lemons recipeFamoores family restaurant Azul breakfast menu Chocolate chiffon recipe Dark chocolate weedBreakfast sandwich yaletown Thermomix healthy breakfast Food bank louetta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela