Sluta med välling

Publicerad 2014-09-13 13:46:25 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Inatt bestämde sig jag och Jon att en gång för alla få Freya att sluta dricka välling på natten - HELT OCH HÅLLET: Hon fick en stor flaska när hon la sig vid halv åtta och sedan sov hon fram till kvart i 12 inatt då hon vaknade och skrek....och skrek....och skrek....och skrek....efter att ha försökt få henne att somna om i sin egen säng i en timme fick hon en ny blöja och sedan fick hon lägga sig mellan mig och Jon i vår säng. Då blev hon nöjd och somnade om efter en stund och sedan sov hon oavbrutet fram till klockan 6 imorse i alla fall. Det gick alltså bättre än väntat. Vi får se hur kommande natt blir, men nu är vi på gång i alla fall och tänker inte ge oss.
 
Just nu ligger stumpan och sover middag och sedan ska vi åka in till Ljusdal där det vankas trerätters hemma hos mamma. Det ryktas om bland annat stek och äppelkaka så det kan ju inte bli annat än bra ;)
 
Ikväll är det fotboll, annars händer inte mycket. Får se om man orkar se en film eller om man är helt slut....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela