Ensam igen

Publicerad 2014-11-12 21:44:39 i Freya 1-2 år, Graviditeten, Vardagen,

Sist jag skrev så var jag ensam och det är samma lika denna onsdag, haha. Så jäkla tråkigt, men what to do. Åter igen är det bilen som lagas och FÖRHOPPNINGSVIS blir den helt klar ikväll så det bara är att besikta om och få en grön stämpel. Vore så förbannat skönt.
 
Idag efter att jag lämnat Freya på dagis åkte jag till MVC och kollade blodtrycket. Det var som tur var fortfarande bra så nu tror jag faktiskt på att jag får hålla mig frisk hela graviditeten. Att jag har ont i hela kroppen är en annan femma, jag är ju trots allt höggravid och kommer att föda inom en månad förhoppningsvis. Spännande, jag känner mig inte alls redo, haha.
 
Imorgon har jag inga planer. Sova? Följa med mamma på Lidl. Jag är i väntans tider om man säger så...;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela