SOV!

Publicerad 2014-05-22 19:40:14 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Efter en tuff natt med vääääldigt lite sömn var det morgon redan klockan 5 imorse. Redan vid 2 stod Freya upp i spjälsängen och försökte påkalla uppmärksamhet. VARFÖR SOVER HON INTE? Det har bara blivit värre de senaste dagarna och istället har hon börjat sova mer om dagarna. Idag har hon sovit i hela 3,5 timme sammanlagt så vi får se hur denna natt blir. Sov på nätterna och var vaken på dagarna istället, tack.
 
Aja, vi har i alla fall spenderat denna härliga dag i Ljusdal hos mormor. Är man där är man lägst rankad hos Freya kan jag ju säga, haha. Hon är helt besatt i mormor och Stefan och man är inte överdrivet poppis där borta, haha. Känns ju bra...not ;)
 
Imorgon ska vi också dit och förhoppningsvis ska Freya få premiärbada i poolen. Hon har varit extra gnällig de senaste dagarna eftersom det varit så varmt och hon svettas som en gris, så det kan nog vara skönt med ett svalkande dopp.
 
Och på lördag blir det barnens dag och slutligen min första mors dag på söndag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela