Soligt

Publicerad 2014-05-16 18:18:43 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Två soliga dagar har passerat och det ser ut att bli likadant de kommande dagarna också. Freya älskar att vara ute och sitta på en filt och dona på så det lär bli mycket sånt i helgen.
 
Idag blir Freyan 9 månader så nu har hon varit lika länge på utsidan som på insidan. Vi var på BVC imorse och vägde och mätte och hon väger nu 9420 g och är 71,6 cm lång. Stora tjejen! Inte undra på att man får ont i ryggen när man bär henne för länge ;)
 
Idag på eftermiddagen har ungen dock inte varit den roligaste att handskas med. Från halv 1 har hon varit vaken och nu har hon precis somnat, aaaalldeles för tidigt. Kan det bli morgon klockan 5 redan tro? Inte omöjligt.....EN timme har hon sovit idag och då klev vi ju faktiskt upp innan 6 imorse. Jag förstår inte hur hon orkar...
 
Nä, nu blir det nog film för mig och Jon men frågan är om det går att koncentrera sig eller om man slumrar till....zzz....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela