Innedagar

Publicerad 2014-05-28 21:17:24 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Igår träffade vi några mammor och bebisar i Folkparken för lite picknick och mys. Vädret var tyvärr inte det bästa och de flesta frös så vi var bara kvar i någon timme innan vi åkte hem igen och spenderade resten av dagen inomhus.
 
Idag har vi också bara varit inne, jag och Freya. Har haft en glad tös hela dagen och jag har legat på golvet heeeela dagen eftersom att leka ensam inte finns på kartan tydligen, haha. Det blev en lång dag eftersom Jon inte kom hem förrän efter halv 6. Med sig hade han i alla fall kebab med ris så han blev förlåten ganska fort ;)
 
Nu är vi i alla fall lediga allihopa fram till måndag och det är såååå skönt med långhelg. Jag älskar helgdagar! Och om en månad är det semester för Jon också. WIHO :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela