BAHHHH

Publicerad 2014-05-23 19:12:05 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Jag veeeeet att det blir mycket sömnsnack men det är ju det livet handlar om just nu. Att försöka norpa åt sig all sömn man kan. För det var längesen jag sov för mycket, haha.
 
Natten som var kan jag nog faktiskt säga var den värsta någonsin. Freya vaknade 22.30 och sedan var hon vaken fram till 01.45 och för en annan som inte hade fått sova natten innan heller var det lika med döden. Hon bara kröp, gick runt i sin spjälsäng och var allmänt grinig och gnällig men samtidigt lekfull. MEN, ingen lek på natten i detta hem och så är det med det. Inte ens när ungen försökte få oss att leka tittut klockan 1 inatt. BAAAH. Halv 2 var jag helt knäckt så Jon gick upp med henne och satte sig i soffan och en kvart senare kom han tillbaka med en sovande Freya på bröstet. Jahapp......Sedan sov hon i fyra timmar innan det var uppgång. Själv fick man väl kanske 3,5 timmes sömn inatt. Livet på en pinne....
 
Jaja, vi har i alla fall haft en bra dag trots värmen som plågar oss båda, haha. Freya fick en superfin hatt av Malle och Isabelle som hon invigde idag och jag fick hela 500 kronor i presentkort på parfymshoppen så nu ska jag funta på vad jag ska shoppa....
 
Imorgon blir det Barnens dag som sagt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela