Avslöjande!

Publicerad 2014-05-30 12:49:04 i Graviditeten, Vardagen,

Jepp, så kom vi äntligen till avslöjandet, något som jag och Jon har väntat på i veeeeckor. Igår kunde vi inte hålla oss längre utan gick ut med att jag är GRAVID. Japp, igen! Oväntat före både oss och för alla runt omkring oss men vi är jätteglada och ser fram emot att bli FYRA :)
 
Jag blev beviljad ett tidigt ultraljud för ett par veckor sedan eftersom vi inte hade någon aning om när det var dags. Det var dock en liten filur på skärmen och just nu är datumet 10 december. Med tanke på förra graviditeten med havandeskapsförgiftning är jag dock orolig för att föda för tidigt, denna gång känner jag faktiskt hellre att det får bli senare om det vill. Jag kommer dock få tätare kontroller och mer kontakt med special-MVC i Hudik. Så förhoppningsvis går det lika bra denna gång som när Freya kom.
 
Japp, då kommer bloggen alltså inte bara att handla om Freya längre utan om mina kräkor och krämpor också. Haha, närå, förhoppningsvis slipper jag spy tiden ut denna gång. Nu blickar vi fram emot det riktiga ultraljudet i juli :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillan & Jag

Publicerad 2014-05-30 18:55:48

Grattis, så roligt och mysigt! Jag och alice vill ha en liten bebis vi också men sambon vill att vi ska vänta ett tag till... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela