21 bast

Publicerad 2014-05-20 15:20:37 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Happy birthday to meeee....
 
Önskade mig sovmorgon av Freya imorse men tji fick jag. Först vaknade hon 04.15 och trots en flaska välling vägrade hon somnade om förrän klockan 5. Då trodde jag att jag skulle få sova åtminstone en timme till men nä, en halvtimme senare var det uppstigning för Freyan, haha.
 
Hade en mysig morgon i alla fall med paket på sängen och myspys. Jon bakade tårtbottnar igårkväll så jag slängde ihop en tårta på förmiddagen och efter lunch kom mamma och Fredrik och fikade. Nu har Freya sovit i snart 1,5 timme och jag ska nog lägga mig på soffan och vila lite jag med. Ikväll blir jag ännu mer firad och jag som redan är helt slut ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela