Torsdag

Publicerad 2014-03-27 21:19:06 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Jobbig natt och tidigt morgon. Trots detta kan man ju inte låta bli att älska denna lilla människa som varje dag får mig att le. Ibland känns det som att hon gnäller 24/7 men så fort hon spricker upp i ett leénde glömmer man allt. FINA FIIINA FREYAN!!!!
 
Idag har vi varit hos mormor, handlat på Lidl och sovit ihop en stund på eftermiddagen. När vi kom hem blev det träning, middag och läggning av Freya. Jag är glad att det åtminstone går bra att få henne att sova en gång per dag, och det är om kvällarna. Då slocknar hon oftast utan protest. 
 
Imorgon åker vi in till Ljusdal igen eftersom Malle och Bellis kom idag. Blir nog en sväng på Zinko eftersom vi ska till Memphis på lördag som fyller ETT år idag! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2014-03-27 22:22:13

Den där ugglan känner jag igen :) Matchar ju perfa till dregglisen!

Svar: Hehe, ja, visst gjorde den! :D
Amanda Skog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela