Tisdag

Publicerad 2014-03-04 19:44:11 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Godkväll!
Precis efter att jag skrivit förra inlägget hörde Nathalie av sig och frågade om vi ville umgås. Javisst, vi åkte dit i ett par timmar och lekte med henne och Ida. Trevlans! Hon fyllde ju år igår också så hon hade såååå mycket fika som jag inte fick äta :( Haha, såna där stunder önskar man att man hade en normal kropp och kunde äta en kaka utan att gå upp 10 kilo i vikt. Men men...
 
Freya somnade i bilen och sov vidare i sängen. Jag la mig i soffan och tänkte att jag skulle läsa lite, men efter att ha tyckt att det var så skönt slumrade jag också till, haha. Halv 5 vaknade stumpan och sedan kom Jon hem så jag fick träna. Nu har jag precis gjort matlådor, diskat, duschat och ätit middag. Nu väntar jag på att Jon ska bli klar i duschen så vi kan kolla serie! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela