Hemmadag

Publicerad 2014-03-25 16:05:29 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Idag har vi bara varit hemma, jag och Freya. En riktig mysdag har vi haft med en promenix och massa bus och lek. Hon är ju så fantastisk så jag gång på gång blir förundrad över att hon är MIN. Världens finaste bäs :)
 
Efter prommisen stannade vi ute en stund. Jag drack en kopp kaffe medans Freya satt i vagnen och donade på och njööööt. På eftermiddagen däckade hon vid halv tre så jag chansade på att hon skulle sova länge och började laga mat till matlådor. Jodå, 9 stycken matlådor blev det och ungen har fortfarande inte vaknat. Skönt! Nu är hon pigg och glad sen då.
 
Hade en helt okej natt trots att hon skulle skita både klockan 1 och 5 inatt och slutligen klockan 7 imorse. Haha, tror hon vi är gjord av blöjpengar eller???? :D
 
Nä, nu ska jag vänta på att Freyan ska vakna och på att Jon ska komma hem. Sen blir det träning och middag som vanligt. Sista rycket nu!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela