Dag 5

Publicerad 2014-03-05 18:57:42 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej igen!
Idag har vi bara varit hemma hela långa dagen. Som jag trodde så drog Freya av en riktig långsovning på eftermiddagen där hon somnade klockan två och sov fram till fem då jag väckte henne. Tre timmar alltså....varför ska hon hamna i en sådan djupsömn just då? Och nu har hon somnat för natten också. Jag som hade hoppats på att att kunna ha na vaken fram till sju i alla fall. Men men, nu hoppas vi på en bättre natt än senast...
 
Jag har precis tränat dagens pass och nu är det Jons tur. Snart väntar en dusch och middag för mig och sedan blir det Sveriges Mästerkock. Dag 5...tiden går sakta ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela