Tidigt

Publicerad 2014-06-25 18:37:10 i Freya 0-1 år, Graviditeten, Vardagen,

Klockan är inte ens halv 7 och Freya sover...aj aj, haha. Närå, men så går det när man strular halva natten och sedan kliver upp alldeles för tidigt, plus tar en alldeles för kort förmiddagsvila. Stackarn var så himla trött ikväll så vi hade inte hjärta att hålla henne vaken längre. Efter en flaska välling däckade hon direkt i sin säng. 
 
Själv är jag trött som vanligt, men idag är det verkligen extremt. Kanske fick 3-4 timmars sömn inatt och det kommer man inte långt på. Idag har 40 % av graviditeten gått i alla fall och imorgon går jag in i vecka 17. Jäklar vad det går fort denna gång, haha. Om två veckor vankas RUL, såååå spännande att se om vi får behålla datumet 10 december eller om vi får ett nytt :)
 
Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och försöka att inte somna. Zzzzz...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela