Semester

Publicerad 2014-06-27 19:19:03 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Semeeeeester.....i alla fall för Jon. Jag har alltid semester....eller jag ska nog hellre säga ALDRIG ;)
 
Inatt var vi vakna mellan halv 3 och kvart i 5 typ. Alltså över två timmar. Jag har ingen aning om vad ungen gör vaken eller vad hon vill. Efter en och en halv timme gick jag ner och gjorde välling för då hade jag tröttnat men inte somnade hon för det eh. Jaja, tillslut däckade hon mellan oss och sov fram till 7 men då var det God morgon.
 
Efter jobbet kom Jon hem med pizza och sen åkte jag in till Ljusdal för att hämta paket. Vi ska på bröllop imorgon så det var bland annat en klänning till Freya i paketet. Den verkade dock för stor men man ska aldrig säga aldrig. Provar den imorgon och funkar det inte har vi en annan klänning i reserv. Det blir nog bra.
 
Just nu lägger Jon Freya men jag kan höra att det inte går speciellt bra. Skitonge, vad du är bökig ibland :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela