Långhelg

Publicerad 2014-06-01 19:20:48 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Då börjar helgen att lida mot sitt slut och den har varit bra på alla sätt och vis. Vi har blivit bjudna på middag både hos mina föräldrar och hos Jons. Det är lyxigt värre att slippa laga mat ibland och framförallt när man har noll inspiration. Idag har vi i alla fall grillat. MUMS!
 
Annars har vi mest tagit det lugnt hela helgen. Handlat lite, donat på, osv osv osv. Freya har börjat ha riktiga sovdagar ibland så det har blivit en del lååånga powernaps tillsammans med henne. Inte klagar man på det eh :) Lite bättre tycker jag också att hon sover på nätterna nu så förhoppningsvis blir det bara bättre och bättre nu.
 
Imorgon är det måndag igen men åter igen en kortvecka eftersom det är nationaldagen på fredag. Me like! Nu är Freya precis lagd för natten och jag och Jon har parkerat oss i soffan för en kväll här. Men det är inte långt till läggdags heller när man heter Amanda Skog ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela