Kräkis

Publicerad 2014-06-19 19:09:10 i Freya 0-1 år, Graviditeten, Vardagen,

Jag är så trött på att kräkas....varför kan det inte bara ge med sig någon gång? Man tappar ju all energi på en gång och för en som redan är förbannat trött dygnet runt är det ju inte det mest ultimata. Ja ja, gick in i vecka 16 idag i alla fall så det går ju framåt. Vissa dagar glömmer man till och med bort att man är gravid eftersom det är fullt upp med Freya. 
 
Idag har jag och tösabiten umgåtts med Tove och Nathalie och vi träffades på Kinarestaurangen där vi käkade go'lunch....som jag för övrigt precis spytt upp om ni ville veta ;) Sedan följde vi med på lite affärer innan vi åkte hem igen. Det var dock ganska onödigt för en timme senare hörde Jon av sig och behövde bilen för att kunna frakta hem vår nya tv. Ni hör alltså vad vi kommer att göra ikväll? Eller ja, JON. Jag ska sitta på arslet i soffan så får han fippla på bäst han vill ;) Glad Amanda och glad Jon.
 
Nu håller Jon på att lägga Freya och sedan blir det en sen middag. Jon åt också ute idag på lunchen så vi har inte varit speciellt hungriga men nu känner jag att det är dags.
 
Ha en trevlig midsommar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela