Happy baby

Publicerad 2014-06-03 19:18:34 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Igår åkte vi in och träffade Nathalie. Freya fick sova i vagnen medans jag och Nathalie satt och njöt i solen. När hon vaknade fick hon lunch innan vi åkte hem till Nathalies syster för att hälsa på henne och Betty. Vi följde med ner till Brollans där det vankades mjukglass - årets andra....det är ju skandal ;) Efteråt åkte vi och sa hej till momme innan vi begav oss hemåt igen.
 
Imorse åkte vi in tidigt för att handla frukost på Lidl och sedan åkte vi till momme igen. Efter lunch mötte jag och Freya upp Christine & Alma och Kristin & Thure för att gå på biblioteket dit vi var inbjudna för lite bebisboksprat. Det var riktigt trevligt att få träffa andra mammor och bebisar och Freya kröp runt och lekte för fullt.
 
Ja, i helgen lärde hon sig krypa...ääntligen liksom, haha. Det blir fortfarande lite ålande ibland men nu är det full fart på alla fyra och oj så mycket gladare hon är. Hon kan sitta på golvet hur länge som helst och leka och krypa utan att bli gnällig och det är sååå skönt. Nu väntar vi bara på att hon ska gå också, men det lär jag väl få ångra ;)
 
Jon har precis lagt Freya och jag har parkerat mig i soffan och inväntar Halv åtta hos mig och finalen i Biggest loser. Imorgon och på torsdag har vi inga planer alls. Boooooring....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela