Barnmat

Publicerad 2014-06-17 19:21:46 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Freya är precis lagd och jag har slagit ner mig i soffan och bara njuter av lugnet. Tv:n har pajjat så även där är det tyst och tyvärr verkar det som att vi får lägga ut pengar på en ny. Men men, inte mycket att göra åt, den har varit trasig länge men nu fungerar den inte alls. Jon är nog halvglad ändå eftersom han får något nytt att fippla med ;)
 
Ikväll har jag gjort en herrans massa barnmat eftersom "barnmatsfrysen" börjar eka tom. Det blev rotmos med falukorv och fläskytterfilé med potatis- och broccolimos. Får se vad jäntan säger om det. Lär dock göra ännu mer mat så det blir lite variation i vardagen, haha. Currykycklingen är helslut så det får väl bli det i alla fall.
 
Vädret då? Trökigt värre. Dagen har också varit trökig och resten av veckan ser ut att bli trökig också. Mycket trökigt nu men man måste ju ha det å för att kunna ha kul nån gång ;)
 
Tjilevippen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela