Toppendag

Publicerad 2014-04-15 16:56:01 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Idag har vi haft en riktig toppendag! Det började med att Freya sov riktigt bra inatt. Sedan sov hon ända fram till 7 imorse och när det sedan var dags för en förmiddagstuppis sov hon i 1,5 TIMME!!! Inte illa. Efter lite lunch i magarna begav vi oss mot Ljusdal där vi hälsade på Kristin och lilla Elsa. Freya fick åter igen sova (gör hon inget annat undrar ni...haha) en sväng i vagnen hos dom innan vi åkte iväg på äventyr och avslutade med mjukglass. Två gnälliga ungar i baksätet och två mammor i framsätet som äter mjukglass ;)
 
Efter det skjutsade jag hem Kristin och Elsa, och jag och Freya åkte hem igen. Hon var hungrig som en varg och fick käk innan hon åter igen somnade och sover än. Min lilla stumpa....
 
Jon har i alla fall kommit hem så snart vankas det nog middag och Freyis ska väl få sig en portion gröt är tanken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela