Loppi Blogbag - Vårpepp

Publicerad 2014-04-24 19:28:13 i Loppi,

Före påsk dök det åter igen upp en blogbag från Loppi. Denna gång med temat "Vårpepp" och detta var vad som fanns i:
 
 
Först har vi ett te från Friggs vid namn Sockerbalans. Detta är ett rooboiste berikat med krom vilket hjälper kroppen att bibehålla normala blodsockernivåer. Det är ett rött te, vilket gör det fritt från koffein = bra om ni frågar mig. Teét är gott och jag är ett stort fan av roobois. Krom har jag hört mycket bra om så det är ett stort plus i kanten.
 
Sedan har vi Supernature Purely Greens Max som är ett pulver man kan blanda i i till exempel smoothien eller gröten. Produkten innehåller allt från supergräs och alger till grönsaksextrakt och örter. Rikt på näring och bidrar till en normal energiomsättning. Något för mig alltså!
 
Det skickades även med ett mellanmål från Danone. Mellanmålet består av yoghurtkarg med frukt- eller bärkompott i botten. Mums!
 
Sedan har vi en Mealbar från Naturdiet med smak av vit choklad och svarta bär. Den är till att användas som förslagsvis mellanmål och innehåller 1/5 av dagsbehovet av vitaminer och mineraler. Personligen tyckte jag inte alls att den smakade gott men den kändes mättande. Jag har ätit många liknande produkter som har smakat bättre men mättat mindre så man får väl kanske välja vad man vill ha....
 
Vårläsning från Harlequin följde också med och jag fick boken "Min så kallade kärlek" som ska bli kul att läsa när jag avslutat boken jag håller på med just nu.
 
Till sist har vi det jag uppskattade allra bäst i blogbagen - Ett solpuder från Sheer Cover. Jag ÄLSKAR Sheer Covers produkter och för mig som är en riktig blekfis passar solpuder perfekt nu i vår. Extra bra är det att den passar alla hudtyper.
 
En härligt vårig blogbag från Loppi - eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela