Hemma

Publicerad 2014-04-16 19:12:19 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Idag blev vi bara hemma, jag och Freya. Trots att både hon och jag tycker att det är tråkigt är det ju faktiskt rätt skönt också att slippa klä på sig och åka den tråkiga vägen till Ljusdal. Vi är ju där typ dagligen så nog ska man väl kunna vara hemma ibland också ;)
 
Nu har jag precis nattat stumpan så nu ska vi bara dega ner oss i soffan, jag och min JoniPoni och invänta påsken som startar imorgon. Ska bli såååå skönt att få ha honom hemma i fyra dagar och jag har bestämt mig för att vi ska kämpa med att få bort en av Freyas nattätningar i helgen. Vill inte låta henne skrika och härja runt på vardagarna när jag vet att Jon ska upp och jobba, så det blir perfekt i helgen....om man nu lyckas, haha.
 
Imorgon väntar påskmiddag hos mamma, på lördag grillning hos pappa och på söndag middag hos Jons föräldrar. Fullt upp alltså, men inte tackar man nej till käk eh....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela