Djur

Publicerad 2014-04-27 22:09:45 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Idag följde vi med pappa och Gunilla till pappas jobbarkompis för att kolla på djur. Hon hade en massa lamm och höns och vädret var på topp så det var mysigt. Freya brydde sig kanske inte nämnvärt mycket om djuren men hon verkade trivas bra ändå :)
 
På eftermiddagen fick jag en 2-timmars powernap. Först en timme ensam (tack älskling!) och sedan klev jag upp och hämtade Freya och la henne också, så sov vi vidare i en timme till. Hade kunnat sovit betydligt längre men när jag såg att klockan var 17.20 väckte jag stumpan. Sedan däckade hon halv åtta ikväll. Jag hoppas varje dag på en bra natt....
 
Trots att jag fått sova är jag så förbannat trött. Jag minns inte senast jag kände mig pigg men det är väl så det är med barn. Någon gång ska jag väl våga ha henne hos mormor över natten också, så får hon känna på sömnbristen ;)
 
Ikväll är det Beck men jag vet faktiskt inte om jag orkar hela filmen. Det är nyheter just nu och jag vill bara sova sova soooova....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela