Kebabpizza

Publicerad 2013-05-30 14:30:55 i Graviditeten, Vardagen,

Halloj!
Idag vaknade vi åter igen upp till en härlig sommardag, men jag är lika trött och slut för det. Kom till mamma vid halv 8 imorse och somnade om någon timme senare, så jag fick i alla fall någon extra timmes sömn. Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit iväg och lunchat med Ellen och Sofie. Har varit sugen på kebabpizza länge så det blev en sådan till lunch idag och sedan glass till efterrätt :)
 
Imorgon väntar ett besök hos barnmorskan och jag hoppas att denna svullnad inte är annat än just svullnad. Idag har jag för övrigt klarat av 70 % av graviditeten. 30 % kvar nu och det borde väl även jag klara ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela