Onsdagsmys

Publicerad 2013-06-05 18:14:21 i Vardagen,

Hej!
Eftersom det varit rätt svalt, eller ja, snarare kallt ute dom senaste dagarna så har även mina fötter fått må lite bättre. Dom kommer dock fortfarande inte i ett par skor men dom är i alla fall inte lika stora som för några dagar sedan. Lite positivt i vardagen ;) Det är dock otroligt smärtsamt på morgnarna eftersom mina händer gör fruktansvärt ont. Får se om det ger med sig eller om jag kanske får fråga om råd hos barnmorskan...
 
Idag har jag varit i Ljusdal där jag bland annat tog med mig mamma ut på köpingen för att kolla på studenttåget. Minns när man själv stod där på flaket för ett år sedan - vilken upplevelse! Vi hade dock betydligt mer tur med vädret än vad dagens studenter hade, haha.
 
När jag och Jon kom hem ikväll låg det ett paket i brevlådan och Jon sa att det var till mig, en försenad morsdags-present :) Älsklingen hade köpt en bok till mig så nu jäklar blir det till att dra igång med träningen igen efter gravidititen! :)
 
Nä, nu ska jag kika på ett avsnitt av Big brother och sedan blir det mys med Jon ikväll eftersom han är ledig imorgon. Film, ostbågar och cola. LYXONSDAG!
 
 
Chilla kanske också får vara med på onsdagsmys om hon är snäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela