Helgen

Publicerad 2013-06-02 23:18:52 i Vardagen,

Hallooo!
Tidigt igårmorse kom mamma och hämtade mig och efter ett stopp i Hudiksvall hamnade vi tillslut i Uppsala där vi även hämtade upp Fredrik för att shoppa litegrann. Blev väl inte den shoppingen som det var tänkt att det skulle bli, men det var kul att träffa Fredrik igen efter två månader och det är ju alltid kul att göra något annat om helgerna.
 
Vi kom hem rätt sent igår och jag kan ju säga att fötterna var totalslut. Stora, klumpiga bollar som hade fått gå barfota hela dagen och dom var både kolsvarta och ömma. Provade förresten ett par FOPPATOFFLOR i STORLEK 43 i Uppsala och inte ens dessa fick jag på!!!! Gash...får nog bli barfota på bröllopet ändå...
 
Idag har jag och Jon varit en sväng in till Ljusdal, där vi hälsade på Lars, Madde och barnen. Vi köpte en liten present till Memphis och några timmar senare hade Madde lagt upp denna fina bild på facebook med presenten på :) Såååå sött!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela