Söndag

Publicerad 2013-12-08 19:19:29 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej på er!
Här säger jag att jag är bra på att blogga och så har det helt plötsligt gått 5 dagar utan inlägg, haha. Jaja, jag har nog inte gjort något speciellt de senaste dagarna så tyvärr kan jag inte komma med så mycket ;)
 
Nu har Jon precis åkt iväg för att spela innebandy och jag har lagt Freya. Hon hade en vakennatt natten som var och har sovit i princip hela dagen så vi får se hur denna natt blir. Har ingen lust att vakna var tredje timme inatt också. Höppes :)
 
Annars har helgen varit rätt lugn. Igår var vi i Ljusdal och handlade, drack kaffe hos mamma och hämtade hem min bil. Idag har vi bara myst här hemma eftersom det varit så förbannat kall ute. Adventsfika, julkalendern, soffmys, osv....
 
Imorgon blir jag och Freya hemma eftersom min bil åter igen inte startar....så det blir nog lugna puckar här hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela