Söndag igen

Publicerad 2013-12-15 19:48:10 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Igår blev det som sagt julbord för mig och Jon och vi hamnade i Bollnäs på travrestaurangen. God mat varvades med trav och efter en Irish Coffee som avslutning åkte vi hem till en sovande Freya hos mormor och det verkade som att allt hade gått bra. Men jobbigt vare....
 
Freya sov jättebra inatt och vaknade inte förrän klockan 5 då hon ville ha käk. En kvart senare låg hon dock däckad igen och vaknade nästa gång då klockan nästan var halv 10. Haha, det var ju synd att man inte sov lika bra själv...
 
Trodde i alla fall att jag skulle må dåligt idag eftersom det trots allt blev några cider igår men icke, jag kände ingenting och det var ju skönt.
 
Just nu har i alla fall Jon dragit iväg på innebandyn, jag har lagt Freya och inväntar nu Solsidan. Imorgon blir stumpan fyra månader och då väntar ett BVC-besök.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela