Fällen

Publicerad 2013-12-29 18:24:29 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej höpp.
Här är det sjukstuga men som tur är verkar Freya ha klarat sig rätt bra, det är mest jag och Jon som är dåliga och jag blir toookig på den här jäkla hostan. Jon gick upp med Freya imorse för att jag skulle få sova en stund till men icke, jag hostade och hostade så jag tillslut var tvungen att kliva upp ändå.
 
Annars då? Dagarna rullar på och det är skönt att ha Jon hemma. Freya myser på sin fäll om dagarna och somnade till och med på den häromdagen. Hon somnade även på soffan idag så lite sjuk är hon väl ändå, lillan. 

Just nu är det fotboll på tv och Freya sover. Jag är sjukligt trött jag med men ska nog hålla mig vaken ändå...
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillgarden

Publicerad 2013-12-30 10:44:48

Så mysig! Sån fäll önska jag att jag hade när barnen var små.. men blev aldrig av att vi köpte ngn...

Gott nytt år på er!

Svar: Ja, den är kanon! Och billiga på både Rusta och IKEA nu :)
Detsamma!
Amanda Skog

Postat av: Lillgarden

Publicerad 2013-12-31 09:43:56

Sv: ja jag har sett att dom har billiga varianter lite överallt nu.. Jag hitta bara dom här dyra i barnbutiker när sonen föddes så blev aldrig ngt!
Men blir det fler så ska jag skaffa en jag med!

Postat av: Trees, mamma i London

Publicerad 2014-01-07 22:17:59

Men åh vilken söt tjej! Blir väldigt bebissugen :)(om jag inte redan var det då;))

Svar: Tack! :) Haha, ja, jag är redan bebissugen, hon växer ju sååå fort ;)
Amanda Skog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela