Nathalie

Publicerad 2014-01-29 16:30:24 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej igen!
Freya lyxade till det med en lite längre sovning på förmiddagen idag och efter det åkte vi in till Ljusdal och hem till Nathalie där hon och Betty var. Tanken var att vi skulle ner på köpingen tillsammans men eftersom Freya blev supertrött och jag inte hade med någon vagn blev det inte så. Men några timmars prat hemma hos henne hann vi med i alla fall :)
 
Nu är vi hemma igen, Freya sover och jag väntar på att Jon ska komma hem. Har tagit fram köttfärs från frysen så jag tänkte slänga ihop en köttfärssås senare. Det var inte igår :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela