Lyxnatt

Publicerad 2014-01-22 10:23:42 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Här har vi haft en riktig lyxnatt. Freya sov inte mer än 1,5 timme på hela dagen igår, vilket börjar bli rätt vanligt nu så hon somnade därför redan halv 7 igårkväll och sedan vaknade hon inte förrän klockan var nästan halv 7 imorse. 12 timmar rakt upp och ner liksom. Ännu bättre var det ju att jag gick och la mig tidigt och somnade säkert redan vid 22-tiden, så jag har nog minsann fått mina 8 timmar inatt. Sedan somnade hon faktiskt om redan klockan 7 efter en flaska mat och vi klev inte upp förrän efter 8 så som sagt - LYX ;)
 
Just nu inväntar vi Ellen och Sofie som skulle komma efter lunch. Alltid kul med sällskap när man bara är hemma. Annars har vi inga planer. Inge kul att gå ut med vagnen när det snöar vaaarje dag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela