Ensam

Publicerad 2014-01-02 07:46:46 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Här sitter jag i min ensamhet medans mina favoriter sover vidare. Efter en hostfri natt har jag hostat ihjäl mig nu på morgonen och eftersom Freya ville sova vidare gick jag upp för att inte väcka henne. Men äh, klockan är ju faktiskt närmre 8 och vi har sovit bra inatt allihopa så det är okej. Freya somnade vid åtta igårkväll och ville ha mat vid halv 7 imorse. Trodde inte hon skulle vilja sova igen sen men det ville hon så nu ligger hon i vår säng och myser bredvid Jon :)
 
Igår fyllde som sagt min kära mor år och vi åkte dit på en snabbvisit och käkade tårta. Sedan var vi bara hemma och tog det lugnt. Jag och Freya tog en låååång tupplur på eftermiddagen :)
 
Idag blir det nog också lugna puckar som det ser ut just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela