Älgen

Publicerad 2013-11-20 19:46:01 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Halloj!
Idag blev det åter igen en dag i Ljusdal. På vägen hem lyckades det såklart stå en älg i diket och det är just sånt där som får mig att hata att köra i mörkret. Efter jul får gärna sommaren komma tillbaka ;) Man var ju aning uppstressad redan eftersom Freya skrek konstant i princip hela vägen från Ljusdal. Baaaahhhh...Aja, både älgen och vi klarade oss fint.
 
Just nu sover i alla fall lillstumpan, Jon jobbar och jag sitter framför tv:n. Nu är det paus i Halv åtta hos mig och sen väntar Bonde söker fru, så det är bara att hoppas på att Freya åtminstone sover till 21 innan hon vill ha käk :)
 
Imorgon blir vi hemma och på fredag väntar saffransbak hos mamma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela