Hallooo

Publicerad 2015-01-10 20:12:41 i Freya 1-2 år, Lucas 0-6 månader, Vardagen,

Båda barnen sover....SAMTIDIGT!!! Haha.
Nädå, det händer faktiskt, framförallt nu när Lucas fortfarande mest sover. Snart är det väl ändring på det antar jag ;)
 
Jag hinner inte blogga, så enkelt är det ju faktiskt. Det får bli när det blir och eftersom dagarna i princip ser likadana ut finns det ju inte heller så mycket att skriva. Vi kliver upp, det byts blöjor, kläs på och sen är dagen igång med en vild 1-åring och en myssjuk bebis. Jag önskar jag hade mer tid för Freya och det dåliga samvetet gnager hela tiden men jag försöker tänka att det blir bättre, för det blir det ju. Men det är inte så enkelt för min lilla stora tjej just nu heller....
 
För övrigt är Lucas jättesnäll om man jämför med hur Freya var som nyfödd. Hon skrek och gnällde mest tycker jag men Lucas är mest nöjd. Oftast i alla fall ;)
 
Nä, nu inväntar vi Beck och jag hoppas på att båda ungarna sover sig igenom hela  filmen. Men känner jag dom rätt blir det väl ett par amningspauser och ge nappen-pauser. Haha. 
 
NU vaknar Lucas! Haha. Hepp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela