Fredagsmys

Publicerad 2014-09-19 19:28:25 i Freya 1-2 år, Graviditeten, Vardagen,

Hej hopp!
Då var det fredag och jag sitter och inväntar kvällens avsnitt av idol. Jon har precis lagt Freya och det låter som att hon somnat. Nu äre fredagsmyyyyyyys alltså. Det är synd att man aldrig orkar vara uppe längre än till 22 dock ;)
 
Nu har Freya varit utan välling på natten i en vecka och hon vaknar inte längre och skriker efter flaskan. Det är dock orolig sömn ändå trots att hon sov 10 timmar i sträck inatt utan att vi behövde gå in. Kan ju alltid hoppas på att det fortsätter så men helst får hon ju sova till minst 6 på morgonen. Men men, man kan väl inte få allt. Snart kommer nästa ligist och då kanske jag kommer snitta 2-3 timmars sömn per dygn eller nånting ;) Positiva Amanda, haha.
 
Annars så är det helt okej. Jag har rätt ont i kroppen, framför allt när jag kliver upp efter att ha suttit/legat en längre stund. Tuttarna läcker mjölk och jag kräktes senast igår. Idag går jag för övrigt in i vecka 29 så visst fasen går det fort, det kan man inte förneka.
 
1,5 vecka kvar tills Freya börjar på dagis å...huaaa....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela