Veckan

Publicerad 2014-10-31 19:28:19 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Jahapp, så blev det helg igen då och jag sitter och inväntar idol. 
 
Freya har gått på dagis tis-tors som vanligt och det är så kul att hämta henne varje dag. Hon springer runt, donar på och flinar, och ska aaaabsolut inte följa med hem. "Nej!" säger hon när jag frågar om vi ska åka, och så springer hon iväg. Haha, ja, det är ju helt klart ett gott tecken och jag får bara höra att det inte är några problem alls med henne. Hon är allmänt nöjd, äter som en häst och somnar på en gång när det är dags för tupplur. Inte har hon blivit ledsen en enda gång heller när jag lämnat på morgonen utan hon sträcker sig efter fröken på en gång :)
 
Annars har vi inte gjort sådär jättemycket i veckan. När jag hade hämtat Freya på dagis igår åkte vi och mötte upp Kristin och Thure för att fika med dom och gå på marknaden. Marknaden var som vanligt usel så vi begav oss till biblioteket istället där barnen fick härja omkring en stund innan vi åkte hem igen :)
 
Helg igen som sagt och tanken var att min bil skulle lagas i helgen men nu har inte bildelarna kommit så det blir väl inte så då. Jaja, jag orkar inte tänka mer på det nu....
 
Inatt hoppas jag på att få sova och på att inte Freya vaknar 119 gånger eller att bebisen trycker på urinblåsan varannan timme. Haha, inte bara att heta Amanda Skog nu för tiden eh...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela