Söndag

Publicerad 2014-10-19 21:59:33 i Freya 1-2 år, Graviditeten, Vardagen,

Hej!
Då var helgen slut och den har varit lång med tanke på att Jon var hemma både torsdag och fredag. Inte den bästa helgen dock på grund av sjukdomar men nu mår vi bättre. Gick till och med ut efter middagen och tog en liten promenix. Det uppskattade Freyis! :)
 
Ja, mår bättre gör vi ju men jag har ont ont ont. Har haft jobbiga sammandragningar hela dagen plus ett jäkla tryck nedåt. Det var jobbigt att bara gå dom där 100 metrarna idag. Till och med Freya gick fortare än mig så då kan ni ju tänka er, haha. Ja ja, det är lite nedräkning nu och jag försöker att inte anstränga mig allt för mycket. Har ju tidigare sagt att jag gärna går tiden ut men nu föder jag gärna ett par veckor tidigare ;) Haha.
 
Just nu står Jon i duschen och sen tänkte vi lägga oss. Hoppas på en bättre natt än vad de senaste varit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela