Restaurangbesök

Publicerad 2014-10-26 21:48:51 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Så blev det söndag och helgen har knallat på i en rasande fart som vanligt. Vintertid har det blivit också och vi tänkte att Freya skulle sova en timme längre imorse eftersom hon var uppe en timme extra igårkväll. Men nä, halv 6 ville hon upp, haha. Men men, klockan 8 somnade hon om på min arm och sedan sov vi allihopa till 9. Sköööönt :)
 
I eftermiddag åkte vi till Ljusdal där vi lämnade av Freya hos hennes morfar och sedan åkte jag och Jon vidare på Kick saloon och åt middag ute ensamma för första gången sen Freya kom. Vi är ju inte dom där som tar egentid men jag tycker inte heller att man ska skaffa barn för att få egentid så :) Men men, det var riktigt gott med restaurangkäk och jag lyxade till och med till det med en efterrätt eftersom vi hade 500 spänn i presentkort. SÅ gott trots att varken jag eller Jon är restaurangmänniskor som kan sitta och ta det lugnt i flera timmar, haha. Vi tog i alla fall en prommis till Coop efteråt och handlade lite innan vi hämtade upp Freya igen.
 
När vi kom hem blev det lite lek och mys (läs: skrik och grin) innan läggdags och då passade jag och Jon på att dricka lite glögg och äta pepparkakor med ädelost. Nu sitter jag i soffan, nyduschad med en te-kopp, men snart är det läggdags för mig med känner jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela