Dagistjej

Publicerad 2014-10-09 20:18:56 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Hej på er!
Vi har haft fullt upp hela veckan med dagis varje dag. Igår åkte jag ifrån för första gången men kom tillbaka tills hon skulle sova och idag fick hon gå hela dagen mellan 8 och 13 utan att jag var där alls. Allt har verkligen gått jättebra och jag känner mig så lättad och glad att få höra hur Freya är där borta. Hon har ätit två portioner mat varje dag och somnat på en gång i vagnen när det varit läggdags. Det är just maten och läggningen jag varit orolig över men det har inte varit några problem. Sedan tycker dom att hon är så charmig och det kan man ju inte annat än att hålla med om ;) Haha.
 
Imorgon tar vi en kortdag och sedan får hon vara ledig på måndag innan vi börjar "på riktigt" på tisdag. Det är jättekonstigt att lämna bort henne och jag har saknat henne varje sekund men det känns lättare när man hör hur kul hon har haft det. Min stora duktiga tjej.
 
Nu sover stumpan i alla fall och Jon har åkt iväg för att spela innebandy. Jag inväntar Hela Sverige bakar och imorgon är det helt plötsligt fredag igen. Skönt!
 
'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela